tisdag 25 augusti 2009

Kanske ett av mitt bästa remake

Alla är väl nu ute efter höstsäsongens snyggaste boots, efter mycket letande har jag inte hittat det jag söker. Det ska vara en som är i skinn, med mycket nitar och gärna herrmodell, tyvärr finns det inte någon sko som uppfyller de kraven. Så vad gör man?

Hittade ett par replayboots på scorett, förmodligen från förra året eftersom de var 70% rea vilket gjorde att jag kom undan väldigt billigt! Det gjorde att jag hade desto mer pengar till att köpa bitar och annat kul.


Jag fäste helt enkelt nitar i olika modeller och storlekar på fake-skinnremmar som jag sedan limmade på skon. Jag är så nöjd med resultatet att jag till och med har på mig dem inomhus.

Nu måste bara hösten komma så jag kan ha dem på mig ute också, känner att det kommer bli nästan varje dag :)
This text is for my readers from lookbook:
I bought a pair of leather boots on sale for not much money at all, then I simply attached studs on fakeleather straps and glued on to the shoe. Fore the best result I used small and large studs in different shapes. This is probably the best remake I've done, so far.. :)

1 kommentar:

  1. hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

    SvaraRadera